Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY
  • Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od otrzymania towaru (bez podania przyczyny)
  • W tym celu proszę o przesłanie drogą mailową na adres biuro@mandras.pl informacji o planowanej chęci zwrotu.
  • Zwrotowi podlegają jedynie towary nieuszkodzone, które nie noszą śladów użytkowania oraz zawierają oryginalne opakowanie.
  • Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu (dostępny do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu (faktura lub paragon).
  • Towar należy odesłać na adres:
            MANDRAS
            ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź
  • Jeśli zakupy dokonane zostały za pośrednictwem systemu Allegro warunkiem otrzymania zwrotu jest również potwierdzenie przez Kupującego, iż transakcja finalnie nie doszła do skutku w formularzu zwrotu prowizji, który zostanie przesłany przez system Allegro.
  • Zwroty przelewane są na podane w formularzu konto bankowe w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Brak danych identyfikujących nadawcę z paczką, jak również brak danych do przelewu może znacząco wydłużyć procedurę zwrotu gotówki.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
  • Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu:
alt


REKLAMACJE
  • Reklamacji podlegają produkty, które nie są zgodne z opisem produktu podanym na stronie, posiadają wady lub uszkodzenia fabryczne, jak również uszkodzenia powstałe w transporcie.
  • W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia fabrycznego towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w transporcie przed jej odbiorem – warunkiem złożenia reklamacji jest spisanie protokołu szkody/zniszczenia w obecności kuriera. Sporządzony protokół jest podstawą do złożenia reklamacji i tylko w takiej sytuacji jest możliwe uzyskanie odszkodowania za uszkodzenie/zniszczenie przesyłki i jej zawartości. Po sporządzeniu protokołu szkody Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  • Towar można odesłać dopiero po otrzymaniu informacji zwrotnej od Sprzedawcy.
  • Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji (dostępny do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu (faktura lub paragon). W przypadku zakupów firmowych wymagane jest również odesłanie do Sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży.
  • Towar należy odesłać na adres:
            MANDRAS 
            ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź
  • Jeśli zakupy dokonane zostały za pośrednictwem systemu Allegro warunkiem otrzymania zwrotu jest również potwierdzenie przez Kupującego, iż transakcja finalnie nie doszła do skutku w formularzu zwrotu prowizji, który zostanie przesłany przez system Allegro.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedający. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
  • Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem, jak również reklamacji odsyłanych bez wcześniejszego powiadomienia Sprzedawcy.

Pobierz formularz reklamacji:
alt

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu