Strona główna » Zwroty i reklamacje

Kontakt

  • Hurtownia Opakowań MANDRAS
    ul. Kominiarska 8
    91-310 Łódź
    woj. łódzkie
    NIP: 726-237-93-23

  • E-mail:biuro@mandras.pl
  • Telefon533 506 373
  • Godziny działania sklepuPon.- Pt. w godz. 10.00 - 17.00

Promocje

Foliopaki KF1 19x25cm (100szt.)

Foliopaki KF1 19x25cm (100szt.)16,99 zł15,99 zł brutto13,00 zł netto

Foliopaki KF2 24x32,5cm (100szt.)

Foliopaki KF2 24x32,5cm (100szt.)24,99 zł22,99 zł brutto18,69 zł netto

Foliopaki KF3 26x35cm (100szt.)

Foliopaki KF3 26x35cm (100szt.)27,99 zł25,99 zł brutto21,13 zł netto

Foliopaki KF4 31x42cm (100szt.)

Foliopaki KF4 31x42cm (100szt.)39,49 zł34,99 zł brutto28,45 zł netto

Foliopaki KF5 35x46cm (100szt.)

Foliopaki KF5 35x46cm (100szt.)43,99 zł39,99 zł brutto32,51 zł netto

Foliopaki KF6 40x50cm (100szt.)

Foliopaki KF6 40x50cm (100szt.)53,99 zł52,99 zł brutto43,08 zł netto

Foliopaki KF9 80x50 +10cm (50szt.)

Foliopaki KF9 80x50 +10cm (50szt.)64,99 zł65,99 zł brutto53,65 zł netto

Zaciskacz do taśm PP (kleszcze)

Zaciskacz do taśm PP (kleszcze)104,99 zł79,99 zł brutto65,03 zł netto

Bestsellery

Opinie o produktach

Zwroty i reklamacje

ZWROTY
  • Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od otrzymania towaru (bez podania przyczyny)
  • W tym celu proszę o przesłanie drogą mailową na adres biuro@mandras.pl informacji o planowanej chęci zwrotu.
  • Zwrotowi podlegają jedynie towary nieuszkodzone, które nie noszą śladów użytkowania oraz zawierają oryginalne opakowanie.
  • Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu (dostępny do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu (faktura lub paragon).
  • Towar należy odesłać na adres:
            MANDRAS
            ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź
  • Jeśli zakupy dokonane zostały za pośrednictwem systemu Allegro warunkiem otrzymania zwrotu jest również potwierdzenie przez Kupującego, iż transakcja finalnie nie doszła do skutku w formularzu zwrotu prowizji, który zostanie przesłany przez system Allegro.
  • Zwroty przelewane są na podane w formularzu konto bankowe w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Brak danych identyfikujących nadawcę z paczką, jak również brak danych do przelewu może znacząco wydłużyć procedurę zwrotu gotówki.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
  • Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu:
alt


REKLAMACJE
  • Reklamacji podlegają produkty, które nie są zgodne z opisem produktu podanym na stronie, posiadają wady lub uszkodzenia fabryczne, jak również uszkodzenia powstałe w transporcie.
  • W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia fabrycznego towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w transporcie przed jej odbiorem – warunkiem złożenia reklamacji jest spisanie protokołu szkody/zniszczenia w obecności kuriera. Sporządzony protokół jest podstawą do złożenia reklamacji i tylko w takiej sytuacji jest możliwe uzyskanie odszkodowania za uszkodzenie/zniszczenie przesyłki i jej zawartości. Po sporządzeniu protokołu szkody Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  • Towar można odesłać dopiero po otrzymaniu informacji zwrotnej od Sprzedawcy.
  • Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji (dostępny do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu (faktura lub paragon). W przypadku zakupów firmowych wymagane jest również odesłanie do Sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży.
  • Towar należy odesłać na adres:
            MANDRAS 
            ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź
  • Jeśli zakupy dokonane zostały za pośrednictwem systemu Allegro warunkiem otrzymania zwrotu jest również potwierdzenie przez Kupującego, iż transakcja finalnie nie doszła do skutku w formularzu zwrotu prowizji, który zostanie przesłany przez system Allegro.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedający. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
  • Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem, jak również reklamacji odsyłanych bez wcześniejszego powiadomienia Sprzedawcy.

Pobierz formularz reklamacji:
alt
Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
 

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu