§ 5 Procedura reklamacji
1. Reklamacji podlegają produkty, które nie są zgodne z opisem produktu podanym na stronie, posiadają wady lub uszkodzenia fabryczne, jak również uszkodzenia powstałe w transporcie. Reklamacja z tytułu rękojmi wynosi 2 lata.
2. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia fabrycznego towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w transporcie przed jej odbiorem – warunkiem złożenia reklamacji jest spisanie protokołu szkody/zniszczenia w obecności kuriera. Sporządzony protokół jest podstawą do złożenia reklamacji i tylko w takiej sytuacji jest możliwe uzyskanie odszkodowania za uszkodzenie/zniszczenie przesyłki i jej zawartości. Po sporządzeniu protokołu szkody Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
4. Towar można odesłać dopiero po otrzymaniu informacji zwrotnej od Sprzedawcy.
5. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu. W przypadku zakupów firmowych wymagane jest również odesłanie do Sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty.
6. Koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedający. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
7. Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem, jak również reklamacji odsyłanych bez wcześniejszego powiadomienia Sprzedawcy.
§ 6 Zwroty towarów
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres biuro@mandras.pl informacji o planowanej chęci zwrotu.
4. Zwrotowi podlegają jedynie towary nieuszkodzone, które nie noszą śladów użytkowania oraz zawierają oryginalne opakowanie.
5. Zwrotów można dokonywać w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty otrzymania towaru. Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Towar należy odesłać na adres:
MANDRAS ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź
Formularz zwrotu:
6. Zwroty przelewane są na podane w formularzu konto bankowe w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Brak danych identyfikujących nadawcę z paczką, jak również brak danych do przelewu może znacząco wydłużyć procedurę zwrotu gotówki.
7. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
8. Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem.
9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.