Strona główna » Regulamin

Regulamin


Regulamin sklepu internetowego www.mandras.pl
 
§ 1 Informacje ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem 91-310 Łódź, ul. Kominiarska 8, prowadzony jest przez firmę: MANDRAS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0001046516, NIP: 7262699074, Regon: 525815477
 
§ 2 Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w polskich złotych.
2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Sklep internetowy oświadcza, iż prezentowane towary są nowe oraz są własnością firmy. Firma dokłada wszelkich starań aby wysyłany towar został odpowiednio przygotowany do wysyłki oraz dostarczony do firmy świadczącej usługi spedycji w określonym terminie. 
5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie wszystkich pól w formularzu rejestracyjnym oraz podanie informacji niezbędnych do wysyłki towaru.
6. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.
7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu całej kwoty na rachunek bankowy lub wyborem opcji płatności przy odbiorze lub od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

 
§ 3 Płatności

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT. 
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub indywidualnym przelewem na konto bankowe sklepu. 
3. W przypadku zamówień z opcją przedpłaty opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane a rezerwacja na zamówione produkty zostaje zwolniona.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy i opóźnienia w płatnościach wynikających ze strony klienta. W przypadku płatności na konto bankowe brak identyfikacji nadawcy przelewu z odpowiednim nr. zamówienia może znacząco wydłużyć termin wysyłki towaru. 
5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A
6. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: * Visa * Visa Electron * Mastercard * MasterCard Electronic * Maestro


§ 4 Koszty, terminy i zasady wysyłki

1. Zamówione towary wysyłane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep nie ma obowiązku poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłki wysyłane są w dni robocze najczęściej w ciągu 24-48h od daty zaksięgowania wpłaty lub wyboru opcji płatności przy odbiorze.
Zamówienia złożone do godziny 17:00 realizowane są następnego dnia roboczego. Termin realizacji zamówień złożonych po tej godzinie może wydłużyć wysyłkę/dostawę towaru o kolejny dzień roboczy.
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od rodzaju zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu oraz wybranego sposobu płatności. Klient może zapoznać się z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu przed dokonaniem zakupu.
4. Towar dostarczany do Klienta na terenie Łodzi i okolic, wysyłany jest transportem firmowym w dni robocze najczęściej w godz. 11:00-16:00.
Paczki wysyłane za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej dostarczane są do Klienta zgodnie z terminem podanym w statusie firmy prowadzącej spedycję. Klient wybierając opcję wysyłki kurierem automatycznie akceptuje warunki regulaminu firmy świadczącej spedycję. Firma MANDRAS nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności wynikające z godzin dostarczania paczek przez kuriera, jak również za błędy i opóźnienia wynikające z nieprawidłowej pracy zewnętrznej firmy spedycyjnej.
5. Po dokonaniu zamówienia Klient zobowiązuje się do odbioru zamówionego towaru zgodnie z wybraną opcją dostawy w ustalonym terminie. Za brak możliwości dostarczenia towaru w wyznaczonym terminie lub brak możliwości kontaktu kuriera/kierowcy z klientem w terminie planowanego doręczenia przesyłki odpowiada Klient. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru, klient zostaje obciążony kosztem przesyłki zwrotnej oraz kosztem ponownej wysyłki.
6. Z przyczyn niezależnych sklep może dodatkowo wydłużyć czas realizacji zamówienia. Firma zastrzega sobie również prawo do odmowy wysyłki towaru za pobraniem w przypadku, w którym wiarygodność klienta wzbudza niepewność wśród pracowników sklepu.
7. Od momentu wysłania zamówienia odpowiedzialność za dalsze losy paczki ponosi spedytor. Klient zobowiązany jest do otwarcia przesyłki w obecności kuriera/kierowcy w momencie jej przyjęcia, w celu sprawdzenia zgodności zawartości przesyłki (ewentualne kradzieże) oraz wykluczenia ewentualnych uszkodzeń w transporcie.


§  5 Procedura reklamacji

1. Reklamacji podlegają produkty, które nie są zgodne z opisem produktu podanym na stronie, posiadają wady lub uszkodzenia fabryczne, jak również uszkodzenia powstałe w transporcie. Reklamacja z tytułu rękojmi wynosi 2 lata.
2. 
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia fabrycznego towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
3. 
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w transporcie przed jej odbiorem – warunkiem złożenia reklamacji jest spisanie protokołu szkody/zniszczenia w obecności kuriera. Sporządzony protokół jest podstawą do złożenia reklamacji i tylko w takiej sytuacji jest możliwe uzyskanie odszkodowania za uszkodzenie/zniszczenie przesyłki i jej zawartości. Po sporządzeniu protokołu szkody Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@mandras.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
4. Towar można odesłać dopiero po otrzymaniu informacji zwrotnej od Sprzedawcy.
5. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu. W przypadku zakupów firmowych wymagane jest również odesłanie do Sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży.

 

Towar należy odesłać na adres:
MANDRAS 
ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź

Formularz reklamacji:

alt 

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty.
6. Koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedający. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
7. Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem, jak również reklamacji odsyłanych bez wcześniejszego powiadomienia Sprzedawcy.


§  6 Zwroty towarów

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres biuro@mandras.pl informacji o planowanej chęci zwrotu.
4. Zwrotowi podlegają jedynie towary nieuszkodzone, które nie noszą śladów użytkowania oraz zawierają oryginalne opakowanie.
5. Zwrotów można dokonywać w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty otrzymania towaru. Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

Towar należy odesłać na adres:
MANDRAS ul. Kominiarska 8, 91-310 Łódź

Formularz zwrotu:

alt 

6. Zwroty przelewane są na podane w formularzu konto bankowe w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Brak danych identyfikujących nadawcę z paczką, jak również brak danych do przelewu może znacząco wydłużyć procedurę zwrotu gotówki.
7. 
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia przesyłek zwrotnych w transporcie oraz ewentualne zaginięcia przesyłek nierejestrowanych.
8. 
Firma nie odbiera przesyłek za pobraniem. 
9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 

§  7 Ochrona Danych Osobowych

1. Przetwarzanie zbieranych danych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwane dalej „RODO”, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
2. Dane osobowe Klienta w tym osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą będą przetwarzane przez Administratora jako administratora danych osobowych w celu realizacji a) przedmiotu Umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”), b) wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi), c) w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”), d) wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”) i  obejmuje co najmniej dane konieczne do zawarcia umowy – imię, nazwisko, adres, , nr telefonu, PESEL, A w stosunku do osoby prowadzącej działalność gospodarczą także firma oraz NIP. W przypadku otrzymania wyraźnej zgodny Klienta także w innych celach.
3. Odbiorcami danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w ust. 2 mogą być:
a) osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy,
b) podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów,
c) Odbiorcy danych tacy jak: instruktorzy, szkoleniowcy, kurierzy, biuro rachunkowe, banki, kancelarie prawne, Poczta Polska.
4. Podanie przez Klienta swoich danych osobowych jest dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres, w którym posiadają przydatność do celu, w jakim zostały zebrane, nie krócej jednak niż przez okres przedawnienia wzajemnych roszczeń, okres przez który Administrator zobowiązany jest przetwarzać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w zależności, który z tych okresów będzie trwał najdłużej.
6. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto osoba ta ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Poufne informacje dotyczące Klienta, w tym dane osobowe Klienta są chronione przez Administratora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.


§  8 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.  
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.
4. Cała zawartość serwisu mandras.pl jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego i nie może być w żaden sposób przetwarzana, kopiowana czy linkowana bez pisemnej zgody Sprzedającego. Żadna część materiałów Sprzedającego, zarówno w formie elektronicznej, jak i drukowanej, nie może być rozpowszechniana bez pisemnej Jego zgody.

4. Korzystanie z serwisu www.mandras.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu